عکس خور - تصاویر خوروبیابانک

عکس های خود را در عکس خور ببینید - ارسال عکس به ایمیل مدیر برای نمایش در وبلاگ

عکس خور - تصاویر خوروبیابانک

عکس های خود را در عکس خور ببینید - ارسال عکس به ایمیل مدیر برای نمایش در وبلاگ

طرز تهیه لیسانس

مواد لازم : قبولی در دانشگاه حداقل یک رشته ; خون دل به میزان لازم; دوندگی جهت کسب مدرک چند ماه ; کوزه گردن بلند یک عدد; آب به میزان دلخواه.

طرز تهیه: ابتدا در کنکور قبول شده کمی ذوق از خودتان در کنید. البته توجه داشته باشید که تا حداقل شش ماه از خوردن ترشیجات و امثال آن خودداری کنید. سپس پنج الی شش سال  توی دانشگاه خون دل می خورید تا لیسانس شما قوام بیاد و درستان تمام شود . سپس چند ماه حسابی می دوید و بالا پایین می روید . پس از آنکه با تمام دانشگاه از مسئول گرفته تا سرایدار تسویه حساب کردید ; مدرک شما آماده است . حالا آن کوزه ای که ابتدا خدمتتان عرض کردم ; پر از آب کرده و مدرکتان را در کوزه قرار داده و آبش را بخورید. حالا شما لیسانسه هستید .

 البته این را هم باید بگویم حالا یه کم کارا راهت تر شده و نیازی به لیسانس نیست (به یه پارتی کت کلفت که خرش پای برو داره کارا را آسونتر کرده و کافیه که دم جناب پارتیو ببینید اون وقت کارا روبراست)آره میگفتم  4سال پیش که سر امتحانات نهایی کلاس سوم راهنمایی نشسته بودم چهره های سرشناسو کنار دست خودم میدیدم که می خواستن دم منو ببین تا من بهشون تقلب(اینارو جایی نگینو منو بیچاره میکنن ها)برسونم.آدم چشاش 4تا میشه واقعاً

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد