عکس خور - تصاویر خوروبیابانک

عکس های خود را در عکس خور ببینید - ارسال عکس به ایمیل مدیر برای نمایش در وبلاگ

عکس خور - تصاویر خوروبیابانک

عکس های خود را در عکس خور ببینید - ارسال عکس به ایمیل مدیر برای نمایش در وبلاگ



  منتظر عکساتون هستم
همچنین منتظر نظراتتون
 اینم برای شما دوست عزیزم که درخواست کردید
نظرات 2 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:04

salam javad man mohsene sheibani hastam
man nazaram ine
ke site ta yeka rish bekloni
ka maslan man betoonam khodam aks berizam man aks ziad daram m
mer30
moafagh bashi
omidvaram sitet bezane roo daste googel komamk khasti hatastam mitoonim ye site pishrafte dorost konim sarymaye mizarim
ok
bye
montazere javab

خدمت دوست عزیزم محسن شیبانی سلام عرض میکنم
از لطفی که کردی و نظرتو گفتی ازت متشکرم
باید خدمتت عرض کنم که عکسی که میخواد توی وبلاگ یا سایت یا به طور معمول
تو اینترنت قابل دیدن برای همه باشه باید توی اینتر نت باشه
باید عکسی رو که میخوای توی یه سایتایی که فضای رایگان ارائه میدن آپلود کنی یعنی اینکه
عکس رو بریزی توی اینترنت که این کار خودش هم وقت میبره هم هزینه

خب اگه دوستای عزیز میخوان منو کمک کنن میتونن عکساشونو به آدرس ایمیل
من بفرستند یا توی این سایتایی که میگم آپلود کنن بعد آدرس اون عکسی رو که آپلود کردن برام بفرستند
تا من اون آدرسو توی وبلاگ قرار دهم
اینیم که گفته بودی خودتون بتونین مستقیم عکس توی سایت بزارین نمی شه
مگه اینکه کد ورودی من رو داشته باشین که اینم جزء اسراره
اگه میخوای و علاقه داری میتونیم یه وبلاگ باهم درست کنیم
اینم اسم سایتایی که میشه توشون عکس آپلود کرد
http://www.sharemation.com
http://www.uploadit.org

رضا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:27 http://www.wwe.com

سلام دستت درد نکنه .
راستی راستی ژول تلفن رو این جوری که گفتی میشه کم کرد یا سر کاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد