عکس خور - تصاویر خوروبیابانک

عکس های خود را در عکس خور ببینید - ارسال عکس به ایمیل مدیر برای نمایش در وبلاگ

عکس خور - تصاویر خوروبیابانک

عکس های خود را در عکس خور ببینید - ارسال عکس به ایمیل مدیر برای نمایش در وبلاگ

ماه خدا

با سلام خدمت دوستان عزیزم

امید وارم حال تک تکتون خوب باشه

خدمت همتون فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض میکنم و از همتون موقع افطاراز همتون التماس دعا دارم


از دوستانی هم که لطف میکنن و در قسمت نظرات نظر میدن ; اشکالات را گوشزد میکنند تشکر فراوان دارم


از دوست خوبم ; محسن علیخانی مسئول شرکت سراب رایانه هم تشکر میکنم و باید خدمت ایشون عرض کنم که عکسا همشون درست بوده و اشکال از سروری بود که عکسا را توش آپلود کردم بازم از اینکه گوشزد کردی ممنون بازم اگه اشکالی داشتم بهم بگی خوشحال میشم. منم سعی میکنم که تا جایی که میشه بدون اشکال باشه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد